Sunday, September 4, 2011

Perjalanan jauh tak ku rasa......

Dari first kita sambut raya sampai hari ke 5....
ana sibuk sangat.....
hari ke 6...relax sikit....
lagi pun esok(isnin) semua orang start keje kan...
so nak raya lagi pon semua org sibuk...

First Raya...Pergi umah nenek...pergi kampung ayah.....kat segamat....sampai petang.....

Second raya.....Duk umah tunggu sedara-mara datang......maklumlah umah dekat jer ngan umah nenek

Third raya....semua sedara berkumpul.....kite orang buat family day.....bergeger umah nenek aku.....

Hari raya ke empat....Go to melaka......ziarah kubur arwah atuk......than terus ke seremban......jalan sana plak....

Raya ke lima........Duk seremban...malam baru balik umah labis...sampai tepat kul 12 mlm...

Raya ke enam.....1 hari duk umah x wat ape.....ilang kan penat.....
.
.
.
.
me : Awk ....saya otw ke seremban......
awk: Jumpa mak saya nak??
me : Jumpe... ble??
awk: Sekarang.....kat semban kan...
me : Ahh giler la awk....:P


ok awk.... saya dah siap.........
jom kite pergi....
hehehe......

:)

Ahad minggu depan dah balik melaka........
bermula lah perjuangan sekali lagi....
rindu nak jumpe kawan2 kat melaka......



4 comments:

Heidi Shafiq said...

nanti pegi melaka tolong kirim salam aku kat Parameswara ye.. dah lame tak dgr citer pasal org tua tu..

Princess Icha said...

xcited ke nk blik mlake...?? hee study2..dh lme cuti..

Ana Farhana said...

bongok sey heidi nie....org tua tuu dah lama x da la...klu ko nak dngar sgt pasal die g muzium sane...:P

Ana Farhana said...

tuu la icha......otak pon dh beku nie....

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails