Sunday, August 21, 2011

Dilema penjahit baju...

Salam semua...

Lagi beberapa hari lagi nak raya kan........
Ramai yang menanti-nanti kan kedatangan lebaran....
Tapi ada jugak yang pening sebab baju raya orang x siap lagi....
Inilah dilema penjahit baju....

Baju sendiri x siap pon.......kena jahit baju orang dulu....nanti orang tuu plak x beraya........
Tido x lena, makan x kenyang.....ehhh makan kenyang aaa...(macam org bercinta plak kan...)
Tapi memang la sebab adik ana tukang jahit......
Nie haaa kat rumah berlambak lagi baju orang x siap lagi.....
Yang jadi mangsa nya ana la...kena tolong jahitkan........
tapi x pe....tolong kan.....ok gak tengah boring2 duk umah......x wat ape2...

Kadang2 sampai tertido atas mesin jahit.......
punya la ngantuk.....huhu

mesin yang memberi sumbangan yang besar....
hahaha


rajin tol laaahhh....

baju ana dah siap lom......hehe

Bukan kat dapur jer ada mesin jahit .....
kat depan pon ada tau.....sambil jahit boleh tgk tv sekali....
nie selalu ana lah yang guna.....

taip entry sambil dengar lagu raya......
best....

:)




6 comments:

intanurulfateha said...

baju raya aku ntah bole siap, ntah tak. wuuu~ tak raya la camni T_T

puteri permata biru said...

nasib bek aku xjd pos bju aku.. klu x kompom ghaya thn dpn bru siap..hahaha

Ana Farhana said...

haha..intan...memang x raya ko.....

Ana Farhana said...

siti...klu ko pos baju memang x kan siap pye...

cikcimi said...

nak suh anak jahit jugakkkkk. upah bape?

Ana Farhana said...

oopppsss...cimi..tempahan dah di tutup.....taun depan boleh la kot....:P

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails