Saturday, December 11, 2010

Kisah Kau dan Aku...3

Sambungan...

Ape sebenar nya perasaan ku nie???

Adakah aku telah jatuh cinta,

atau aku terjatuh longkang

oooo no no no.....x mungkin

mungkin aku sebenarnya kesian kat die.

Tapi bile die x mesej and x tepon aku

Aku rasa macam nak dengar sangat suara die,

Dengar die gelak, lawak bodoh die.

Rasa rindu pulak.

Hisss gedik betul aku nie...

Mungkin die x nak ganggu aku kot...

X nak ganggu aku sedang belajar.

Dan aku pun x nak ganggu die keje..

Dan akhirnya dua-dua senyap

The end......

Ehhh belum abis lagi la.....

Dan aku pun berfikir adakah aku harus mulakan dulu..

Kena pujuk ke...:(

Aku tunggu dan tunggu dan tunggu lagi.

Mak aiii dah berbulan-bulan nie.

X boleh jadi aku pun mesej die dulu..

Lama jugak baru ada respon

Die pun balas dan.....

Kami terus menerus dan terus lagi berhubung.

Tapi dalam jarak jauh la.

Lagu Kau dan Aku..

Die tujukan lagu nie khas buat aku.

X sangka die boleh tujukan lagu nie tuk aku...

Terharu rasanya

Kadang-kadang aku x faham die nie

Kadang-kadang die senyap

Nanti tetiba call balik

X faham la aku lelaki nie..

Apa sebenarnya lelaki nie nak dari aku ekk???


No comments:

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails