Monday, December 13, 2010

Kisah Kau dan Aku...4

Sambungan ...

Apa sebenarnya lelaki ne nak dari aku ekk???

Boleh korang beritau aku x lelaki nie nak ape sebenarnya

Die nak disayangi ke?

Nak wat bodoh je ke?

Dan tiba2 hubungan aku dan die terjalin lagi..

Kami sentiasa berhubung

Kata2 manis yang diucap kan sentiasa aku ingati.

Rasa bahagia sangat..

Dan buat kali ketiga aku berjumpa dia lagi..

Dan inilah kali terakhir aku berjumpa dan berhubung dengan die..

Selepas perjumpaan ini

Die terus menghilangkan diri

Seolah-olah die x pernah wujud dalam hidup ku...

X call, x mesej...

Lelaki nie teruk kan

Sekejap ada....sekejap x da

Macam biskut pulak..

Dan sehingga hari ini..aku sentiasa menanti die call or mesej aku..

Sampai bila la agak nya aku dapat bertahan ekk..

Semua nya terserah kepada yang maha mengetahui.........




2 comments:

kertas dan plastik said...

salam..
bese la laki..
*ayat bese..hihihihi:)

Ana Farhana said...

memang laki x da ayat lain...
ayat bese je.....

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails