Thursday, September 23, 2010

Kisah Kau Dan Aku.....1



Ini adalah satu kisah
di mana seorang budak perempuan ini ego
(x da la ego sangat)
Tapi die x bleh terima seorang yang bernama lelaki di dalam hidup die.
Die bukan nya x leh terima.
Tapi.............

aku kenal die baru dua tahun...
dulu aku x suke layan die.
x suke dengar suara die.
x suke angkat tepon ble die call.
(bukan gune kredit aku pun)
Tapi tuu la masa tuu aku x kenal sangat die..

kadang-kadang aku selalu marah die.
Sampai die takut nak tepon aku.
(aku nie macam harimau jadian ke)

setahun die kenal aku.
sebagai seorang yang kawan.
aku selalu fikir macam-macam.
die suke ke layan aku.
die suke ke aku cakap sambil lewa je..

Tapi dengan usaha yang tidak menentu dan azam yang kuat...
die still tepon n mesej aku
die ingat kat aku ke...???

oh tuhan...ape yang aku nak wat nie...
family aku selalu marah kan aku...
aku nie selalu main-main je..
x pernah nak wat serious..

sampai kadang2 aku terfikir family aku nie suke sangat kat die.
hebat sangat ke die nie...??
kadang2 aku malas sangat nak angkat tepon
bile die tepon...
aku rasa die nie cam mengacau aku je..
(aku nak tengok tv pun x bleh)
semua orang cakap
"ko layan je la die"
"bukan ye rugi ape2 pun"

aku geram.Geram sesangat........
apalah....
org dah x nak x yah la nak paksa...
sampai kawan aku pun ada cakap
"wei kesian die....."

tengok kawan aku pun sokong die jugak cam ne....
ape kes nie...????

sambung nanti ekk
bye.....

cerita nie x da kene mengena antara yang
hidup @ yg telah meninggal dunia

No comments:

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails