Monday, September 27, 2010

Kisah Kau Dan Aku ....2



Sambungan....
ape kes nieee????

semua orang nak sokong die......
sape nak sokong aku...

dari ari ke ari bulan ke bulan...
lama2 aku rasa serba-salah...
ooohhh noo...
ape yang aku buat nie...

tiba-tiba aku rasa sunyi,
aku rasa kosong,
aku rasa seperti...tah la x dpt nak gambarkan...

adakah aku teringat kan die.
aku rindu ke kat die.
sayang ke..
oooo tidak..
apakah perasaan aku nie..
hisss x suke nya..

bile dah lama menyepi.
tiba-tiba aku rasa aku patut memulakan dulu
aku rasa aku yang patut mesej dulu..
dengan perasaan serba salah..
aku pun mesej die...

lama jugak baru die nak balas
die terkejut ke..
aku tanya die.
"nape lama x mesej"
and his say
"x da ape takut ganggu awak"
i say
"saya bukan harimau pun nak makan awak"
and then kite org pun ketawa bersama-sama
sejak hari tuu aku dan die sentiasa berhubung...

aku dan die semakin erat sejak aku sambung belajar dan die tukar keje..
x da la rasa bahagia pun.
mungkin aku x rasa lagi......kot

bile agak nya perasaan nie nak muncul ekkkk????


kite sambung lagi nanti k...nak fikir ape sambungannya
bye..
cerita nie x da kena-mengena
antara hidup @ mati. k...


No comments:

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails