Monday, November 14, 2011

Awak sayang saya??


Awak sayang saya...????
....SAYANG....
.
.
.
Hmmm...kalau orang bercinta......sayang ke tak sayang ker...
mesti la yang si pakwe ni cakapppp sayang kan...

Bila dah start cakap sayang...mula lah hati jadi berbunga-bunga...
Bangun pagi tengok hp....makan tengok hp...nak tido tengok hp...
Iya..lah kalu boleh tak nak lah termiss sms yang cik abg kasi...

Amboi kalau dah bercinta tuuu.....
Bergayut lah kat telefon...sampai pukul 3..4 pagi pun tak sedar...
Mula lah keluar cerita dari zaman tok kadok...sampai la konon2 nya cerita hari tua nanti...
.
.
Sayang bila kite nak kawin??
Sayang...itu.......sayang..ini..
Sayang....sayang...
.
.
ishhhhhhh...itu kalau sayang lahh..
Cuba kalau dah tak sayang.....
Semua dah tak layan...

Hmmmmmm cam ni laaaa......
Memula kawan....pas tuu best friend for ever lah
ehhh tetiba tersayang pulak.......love U sayang
laaaa dah tercouple pulak.....WAHH
Last-last...break jugak....:(
.
.
Nangis air mata darah pun x guna kan....
SOOOOOOOOO.......apa patut kita buat.......
Jeng..jeng..jeng...

Sayangilah Allah.....kerana die lebih memahami...
die lebih mengetahui setiap kemahuan hambanya....
kerana cinta Allah itu paling utama......
Kerana Allah lebih tahu segalanya...
apa yang terbaik untuk kite...

Actually setiap yang berlaku dalam kehidupan kita ni ada maksud yang tersirat......
Maksud yang tersembunyi.......
Baik buruk sesuatu perkara bermula dalam diri kita sendiri..
Cinta,Kasih,Sayang pun ada batasnya....jangan lebih2 yaaa sayang...
.
.
And last terima kasih Ya Allah kerana kau beri kesempatan untuk akau hidup di muka bumi ini
Beri aku makan pakai tempat untuk aku berlindung...
Beri kesempatan untuk aku sentiasa mencintai mu...
Beri aku kenikmatan supaya aku sentiasa bersyukur padamu...
Dan beri aku kekuatan untuk aku menghadapi ujian mu Ya Allah...
Aku redha....
.
.
:)



3 comments:

intanurulfateha said...

insaf bace entry ana :p

agent hartanah said...

samer..itew pown insaf...uwek..gli

Ana Farhana said...

Amin...huhuhuh iya la tuuu..

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails