Thursday, August 5, 2010

Suatu Masa Dulu

Align Center
Suatu masa dulu.....semasa aku di lahirkan....
Suatu masa dulu....... semasa aku di besarkan....
Suatu masa dulu...........semasa aku di sekolah kan....

Salam semua....




Mesti korang fikir ape yang aku nak tulis ni kan...
Sebenar ya tak da ape2 yang menarik pun... cuma teringat masa dulu..
Zaman kanak-kanak.....zaman sekolah.....zaman diploma... teringat kat kawan-kawan


Aku dilahirkan di Kuala Lumpur....
Percaya tak banyak kali berpindah.....

Aku pernah duduk di Melaka,Kuantan,KL..hehe Kluang
Dan akhir sekali di Labis..Johor..tempat tinggal aku sekarang...

Banyak pengalaman yang aku lalui.......
Aku bersekolah di Kluang.. darjah satu di sek perempuan bandar,darjah 2 sampai drjh 4 di sek. sri intan, n drjah 5 n 6 di sek keb labis...
Seronak la berpindah banyk sekolah..bukan kerna aku jahat atau nakal tau..
Kerana aku family aku berpindah-randah....

Aku rasa di Labis paling lama aku duduk kot dlm 12 tahun kot...
Banyak sangat pengalaman aku masa sekolah dulu...
aku agak aktif di sekolah...huhu bukan akademik tapi kokurikulu
m..
Aku banyak masuk pertandingan....sampai aku masuk U pun family selalu galakkan aku masuk macam2 pertandingan...


Tapi tak pe la aku seronok dgn life aku..
Teringat dulu masa ngan kawan-kawan seronok..rase ye
zaman persekolahan tu adalah satu masa bergembira sambil belajar...
Dari form 1 sampai lower 6.....banyak sangt kenangan....
lepas 2 hidup di Universiti pulak hmmmm
Seronok gak sampai menangis-nangis nak berpisah ngan kawan2.
Sekarang aku dah dapat pun segulung diploma..
Dan sekarang aku ngan sambung degree...di Melaka...



nie kawan2 masa kat UITM shah alam dlu....

Dapt kawan baru... pengalaman baru..
Dan semua baru la.....
haaaa penat.....
ok la bye.......
klu ada masa kite sambung ekkkk.
byeee...


---------annafarhanah-------

No comments:

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails