Tuesday, March 26, 2013

Suatu Permulaan..


Assalammualaikum...
.
.
Saya mulakan entry saya....Dengan lafaz Bismillah....
Amin...amin....
Masuk tahun baru.....hari baru...azam baru......ini...
Eh..ehhh...apa pulak tahun baru...dah nak masuk bulan empat ni.....
Lama betul tak menjenguk blog ni....
Fuhhh..fuhhh...berhabuk dah....
:)
Alhamdulillah..
Saya masih boleh bernafas dan masih boleh menikmati hidup ini denagn sebaik-baiknya..
Amin...Ya Allah...
.
.
Tahun 2013...
Adakah tahun ini merupakan tahun permulaan bagi ku??
Fikir sejenak...
Hmm...Ada ker??
.
.
YA..
Permulaan bagi sebuah kehidupan...
Permulaan bagi sebuah kejayaan...
Permulaan bagi seseorang...macam saya..hehe
.
.

Tak sabar nak menanti apa yang akan berlaku....
Sentiasa berfikiran positif...
Supaya hati tenang dan damai..
Mula buka hati dan buka minda untuk menerima sesuatu yang baru...


Akhirnya aku pasti jua...
Bak kata pepatah dalam gambar ini....

"KITA DEKAT TAPI JAUH...
ANDAI TAKDIR BERPIHAK PADA KITA,
INSYAALLAH AKAN BERSATU JUA....."

.
.


Bagai bulan jatuh ke riba....
Apa kena-mengena bulan dengan riba....
Tah...!! :p
.
Seperti juga tumbuhan yang usaha gigih untuk kehidupannya...
Seperti juga lah aku...
Aku sedang gigih ni...mencari sesuatu yang hilang..


Apa yang hilang...hmmmmm..
Ini adalah permulaan bagi diriku...
Cewahh....
.
;)


p.s. actually FB i kena cereboh (hacked)
      payah betoi..rase macam nk tampar laju2 jer...
      ok..bye..
       

No comments:

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails