Showing posts with label happy. Show all posts
Showing posts with label happy. Show all posts

Sunday, October 20, 2013

Raya Haji Punya Citer....

 Merah...tau..
Haa amik kau..

My Happy Family..


Wednesday, September 25, 2013

Cinta Itu Magic..♥


Salam Semua...

Cinta tuu macam silap mata kan......
Kejap ada....kejap tiada......
Bila cinta ada...kite gembira...
Bila cinta tiada kite kurang gembira.....(hehe)
Cinta  itu seperti magic sebab ia boleh mengembirakan orang yang kite sayang..

Tapi ada juga yang tiada cinta die gembira.....
 Ini kerana die memang tengah bercinta....
Bercinta dengan tuhan yang satu....
Hati terasa tenang....jiwa lapang....
:D


:) 
bye..


Tuesday, September 24, 2013

Satu Anugerah.....


Salam semua....
Hope belum terlambat untuk saya memperkenalkan ahli baru dalam keluarga saya.....
Anak buah pertama...Cucu pertama....Semua pertama laa....

Nur Nadha Qasrina Binti Razman

Geram sangat.....Masa mula-mula tengak baby ni....

12.3.2013.... dan berat 3.3 kg..

Saya dah jadi mak ngah... (adik i kawin dulu.... )
But...All the family happy with the new member..... (bleh jadi geng i..  :p)

Ni gambar baru balik dari hospital.....
Nadha kena duduk hospital seminggu sebab kena kuning....huhuhu..

Sedap nya die tido.... (1 bulan..)

Kecil-kecil dah pandai posing ni.....
(ikut perangai sape laa tuuu...)

Muka ngantuk.....snap!!

Nak main laa tuu..... (2 bulan..)

Cak....baru pas mandi...segarnya..... (3 bulan..)

Muka baru bangun tido.... (4 bulan..)

Suke laa tuuu....dapat jalan...

Apa laaa mak ngah ni....asik amik gambar kite jer....
:)

Kite dah pandai meniarap...yeayy... (5 bulan..)

Alololo....buat muka comel pulak die..... *_*

Masa raya......selamat hari raya....

Nadha potong jambul....Lambat buat..tapi x pe....ada jugak rezeki nadha kan....
(6 bulan..)

Muahhh..muahhh..nadha....mak ngah rindu laaaa....huhu..
Nadha jangan nakal2 ok....

bye....
 :)


Saturday, August 31, 2013

Happy Merdeka Day....


MERDEKA....!!


SAYA SAYANG MALAYSIA


Sunday, July 21, 2013

Cakra Khan - Harus Terpisah (Official Video Clip)



Love it.. :)

Monday, June 24, 2013

Thank You Semua..


Selamat hari lahir ana...
hahahaha...ucap kepada diri sendiri...
Dan thanks to all my friends....for the birthday wish...
Thanks a lot..
Love U all....

And the hadiah yang my sis kasi....
Terima kasih banyak2..
Dan tak lupa juga..thanks jugak yang kasi kasut nie..
Suka sangat..
Surprise laa sangat... :p

Thank You...
Umur dah makin meningkat.
huhuhu..
banyak lagi yang belum terlaksana...
masih belum sempurna...

:)
bye..

Sunday, June 23, 2013

Puding Caremal to My Love


Have fun....
Enjoy eating..

Friday, June 21, 2013

Indahnya.. :)

Cantik kan..
Bestnya kalau dapat pergi kat sini....
:)

Duduk santai-santai kat sini...
Tenang nya..
hahaha...
Payah nak jaga ni....kannn..
Kawin dalam taman...hmm menarik...
:p

bye..


Saturday, June 15, 2013

Saya Kenal Die....


Happy Birthday To You...
.
Semoga menjadi orang yang gagah..kuat...dah berwibawa...
hahahaha...

Good to see u...in my dream..also in my life..

In your heart..in your soul..

In your each song...also my song..hehe...that make me happy..:)

Thank You Very Much

Happy birthday.....my love..
eeee..dh tua....
:P


Sunday, June 2, 2013

Happy Anniversary Anis & Razman..


Assalammualaikum Semua...

Dah setahun adik saya kawin....Tapi saya tak pernah nak update kat blog...
Jahat betul akak nya ni kan....
.
.
Sory...anis...hehe..
Tak pe ana wat entry semperna anniversary ko yaa..

26.5.2012
Anis & Razman selamat di ijabkabul kan..
Happy tuk korang.
Kat bawah ni antara ganbar-gambar semasa majlis berlangsung....(tahun lepas :p)

Antara doorgift yang diberikan..


Hantaran....Tema purple gold..ok..


Baju nikah di jahit sendiri oleh Anis sendiri...

Dengan ibu tersayang..

Selepas majlis..

Dengan kakak-kakaknya..
hahaha..

Antara sepupu yang memeriah kan majlis..


Anis.....



Selamat Ulangtahun yaaa...
Semoga berbahgia hingga ke tua...
:)

.body-fauxcolumn-outer { background: url(http://www.example.com/image.png); } .body-fauxcolumn-outer div { background: none; }
Related Posts with Thumbnails